Moet Digitalisering in de strategie aan de orde komen en is dit zinvol vandaag

Moet Digitalisering in de strategie aan de orde komen en is dit zinvol vandaag

Vandaag de dag is het niet alleen een kwestie van overleven, ook beter inspelen op klantreizen en wensen met nieuwe diensten, openen van digitale kanalen, effectiever worden en de organisatie helpen met het inrichten van de behoefte van de klant en de medewerkers.

 Leiders binnen organisaties hebben een grote verantwoordelijkheid Financieel en op MVO, zowel intern als extern. Ook voor de medewerkers, leveranciers, thuis en business partners. Of dat nu in de rol is van CEO, CDO, CFO, directeur of het management.

De vraag is hoe je met dit omvangrijke thema omgaat. Onderzoeken geven aan dat dit thema onvoldoende op de agenda staat en dat vaak de kennis en ervaring aan de (thuis)tafel ontbreekt om op een goede, inhoudelijke en zinvolle manier de dialoog te voeren.

Organisaties worden meer en meer digitaal vandaag de dag. Dat stelt andere eisen aan de boardroom, managers, medewerkers en de ICT-afdeling.

Wij helpen je met die nieuwe manier van leiderschap.

Beschikt jouw organisatie over het juiste digitale leiderschap om besluitvorming op het gebied van innovatie, informatievoorziening, klant en medewerkers processen en ICT te verbeteren en te starten.

Regelmatig zijn wij gesprekspartner en organiseren we kennissessies voor toezichthouders, het bestuur en management.

En ik ben overtuigd van jouw groei door kruisbestuiving en kennisdeling. Groei door vanuit andere invalshoeken te kijken samen met peers of alleen met mij. Inspiratie door nieuwe holistische perspectieven. Advies krijgen door de kennis van mij en andere. Ik help jou door ervaring te delen samen met andere. En geloof in de kracht van interessante ontmoetingen.

Onderwerpen die aan de orde komen in ons eerste gratis vrijblijvende gesprek:

Wil je meteen aan de slag?

Neem nu contact op met ons, DM een berichtje naar Caspar op LinkedIn of mail direct caspar@eenennul

Appen en Bellen mag ook 06 53 883 964

GRATIS meer verdieping ontvangen vraag een whitepaper aan ‘Kennis van DigiTech, IT en social media’ of ‘Customer Engagement, het samengaan van digitale en fysieke kanalen’

Caspar Fraiture
Geschreven door Caspar Fraiture

Nog geen reacties.

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

<

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.