over

10 eenennul = no more B2C en B2B het is human to human H2H

Caspar Fraiture is een allround DIGITAL transformer, innovator en strateeg en keynote spreker. Al vóór de millenniumbug werkte hij voor ONLINE (internationale) corporates. Bij zijn opdrachten is hij in staat oplossingen te zoeken binnen een breder kader (client centricity), nieuwe ideeën en strategieën te genereren en te implementeren_

 Genomineerd voor digital transformer 2015

Eind 2015 werd Caspar vanuit enkele honderden deelnemers genomineerd voor de Digital Transformers Award 2015. De andere kandidaten waren Nuon, Ziggo, Philips HealthTech en Transavia. Lees meer over de cases Digital Transformers

Caspar-Fraiture- Profielfoto-2014-03 Met brede kennis van en fascinatie voor de invloed van Ecommerce, CRM, Social Media en Voice tijdens de gehele CUSTOMER LIFECYCLE, leidt Caspar sinds de millennium organisaties geruisloos door de digitale disruptieve economie. Hij doet dit met grote DIGITALE PASSIE en persoonlijke visie op OMNI CLIENT CHANNEL.

 De opkomst en ontwikkeling van nieuwe,
INTERACTIEVE COMMUNICATIEMIDDELEN zorgt voor veranderende behoeften bij consumenten, klanten en relaties.

 En dat stelt bedrijven voor een grote uitdaging. Het biedt echter ook KANSEN. Kansen om verschillende communicatie-, klantcontact- en bedrijfsprocessen efficiënter, effectiever en winstgevender te laten verlopen_

 sinds de millenniumbug

Bedrijven die ik geholpen heb met de client optimization customer journey: ABN AMRO Private Banking International, Bethmann Bank AG, Neuflize OBC, ABN AMRO MeesPierson, ING, MoneYou, Nuon, Philips Consumer Electronics en Postbank, FCA!, FHV/BBDO, Borremans&Russel, Kessels&Kramer, Jaarbeurs Utrecht, Honda, American Express, NVS. Ook in Healthcare voor VvAA En in de verzekeringsbranche bij de Unirobe Meeùs Groep onderdeel van AEGON en succesvol verkocht aan Aon.

 keywords

Retail, Business-to-Business (B2B) + Business-to-Consumer (B2C) = Human-to-Human (H2H), Why, Digital Transformation, Context, Agile, Design thinking, Startup, Social Media, Marketing Automation, Predictive Profiling, Optimization, Platform Business.

 
 Gastspreker op Marketing&Technology Utrecht

Impressie van mijn presentatie op Marketing&Technology. Een kijkje in de 24/7 uitdagingen èn geheimen om de website te optimaliseren, de klantreis online en offline te verbeteren. Hoe gaat het e-commerce team dagelijks de Agile uitdaging aan.

Deel II kan je hier bekijken