De eerste ‘intelligente’ website

Check This de eerste website die reageert op de lokale temperatuur van waaruit jij inlogt!

Kleding merk Under Armour lanceert in de UK haar Coldgear Mock onderkleding met een ‘intelligente’ website, die reageert op de lokale temperatuur van de gebruiker.

Sinds 1996 ontwerpt Under Armour een kledinglijn van een ademend, synthetisch gefabriceerde stof in verschillende designs en stijlen voor nagenoeg elk klimaat. Bij de nieuwe lijn Coldgear Mock circuleert je lichaamswarmte en blijkbaar houdt het je optimaal warm. Volgens Under Armour is het het Coldgear tijd zodra de temperatuur daalt onder 13 graden.

De website is gebouwd door Perfect Fools, Amsterdam, dat gebruik maakt van een ingebouwde Weer Watch Barometer dat de buitentemperatuur en de veranderingen monitoren ‘van de portal huid’ van de website. De resultaten variëren van een milde-, zonnige middag of een grijs landschap met onheilspellende uitziende donkere wolken tot een volledig bevroren achtergrond bij een onder nul staande barometer. Bekijk Coldgear

Het verkeer naar de site zal worden geworven via een geïntegreerde social marketing campagne. Dit is onder andere een Blogger programma en een Facebook campagne gericht op de serieuze amateur-sporters. Op dit moment heeft het merk meer dan 100.000 fans op haar officiële Facebook-pagina die opmerkingen hebben ingediend.

Caspar Fraiture
Geschreven door Caspar Fraiture

Nog geen reacties.

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

<

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.