visie

 

 klant centraal

Het is logisch dat bedrijven de digitale-, communicatie- en de contact-, service-, sales- en omni- channels proberen te optimaliseren. In het huidige economische tijdsbeeld betekent dat al snel SNIJDEN IN DE OPERATIONELE KOSTEN. Dat leidt echter niet per definitie tot strategisch en competitief voordeel. OPTIMALISEREN WEL en daarmee de klant en prospect effectief bereiken & bedienen.

De uitdaging ligt in omgaan met een digitale wereld die steeds sneller en onverbiddelijker verandert.
De mensen, niet de technologie, zijn het belangrijkst in het process van de Digital Transformation. Technologie als middel, niet als doel, staat centraal. De manier waarop een organisatie zich manoeuvreert door een wereld waar de inzichten te halen zijn uit data worden met deze analytics steeds belangrijker. En ligt grotendeels bij de mensen die de transformatie moeten vormgeven en uitvoeren.

Samen omarmen we de onzekerheid die de toekomst is en zorgen we dat we er klaar voor zijn, voordat de verandering voor de deur staat_

 

 ontwikkeling

De opkomst en ontwikkeling van nieuwe DIGITALE COMMUNICATIE CHANNELS en DEVICES zorgt voor veranderende behoeften bij consumenten, klanten en relaties. Dat stelt bedrijven voor een grote uitdaging. Het biedt echter ook KANSEN om verschillende communicatie-, klantcontact- en bedrijfsprocessen efficiënter, effectiever en winstgevender te laten verlopen_

Vraag jij je ook wel eens af: Hoe je moet beginnen met de digitale transformatie? Het antwoord is: Hier en nu. OMNICHANNEL marketing is niet wachten tot de DIGITALE STORM voorbij is; het is leren communiceren over alle kanalen. Altijd en overall met een duidelijke CLIENT CENTRIC strategie, 24/7_

 

 je hebt altijd dromen en doelen

Een DIGITALE TRANSFORMATIE is niet eenvoudig. Zeker niet bij grote ondernemingen met vaste werkpatronen die niet aansluiten op de eisen van de klant. Om succesvol te zijn in digitale veranderingsprocessen moet je specialistische kwaliteiten bezitten, diplomaat zijn, kunnen overtuigen en goed luisteren.

DOELEN: In de wereld van de klant worden haar verwachtingen steeds hoger, jouw doelen moeten realistisch zijn vanuit je eigen focus en mogelijkheden.

Snel inspelen op verwachtingen en veranderingen is nu je enige kans in de DISRUPTIVE ECONOMIE. Grote organisaties moeten stappen gaan maken om te beantwoorden aan de wensen en behoeften van de klant VAN NU en snel kunnen inspelen op de veranderende wereld DAAR BUITEN. De veranderingen die we meemaken zijn groter met meer impact, dan vroeger. Van de industriële revolutie (Ford): “je kan elke kleur bestellen, zolang het maar zwart is” >NAAR MORGEN start ik op mijn laptop een bedrijf van 12 miljard euro en speel ik in op elke individuele behoefte.

WAT HEB JIJ NODIG? Agile en scrum methodiek om de projecten aan te sturen en grote projecten plannen binnen budget en roadmap. Marcomkennis, zowel traditioneel als digitaal. Financiële kennis is een absolute must. Key is natuurlijk de nieuwste trends en ontwikkelingen op de voet volgen, van ‘big data’ tot hype woorden als ‘the internet of things’ naar ‘Becoming a Digital Champion starts today’

Waar ligt jouw digitale kracht om te veranderen? Laten we snel afspreken en onze gedachte delen met elkaar.

 

 transmedia

Veel marketeers veronderstellen dat TRANSMEDIA en CROSSMEDIA hetzelfde inhouden. Echter, er is een verschil. Transmedia beschrijft een verhaallijn met behulp van diverse mediaplatforms en social networks. Transmedia bevat een sociaal aspect dat het publiek de mogelijkheid geeft deel uit te maken van de boodschap. Voor veel marketeers is dit een geheel nieuwe en enge beleving omdat zij gewend waren altijd te ‘zenden’.
Crossmedia zet alleen de mediaplatforms en kanalen in om één boodschap over te brengen.  Lees meer hierover _