visie

 klant centraal

Het is logisch dat bedrijven de digitale-, communicatie- en de contact-, service-, sales- en fysieke omni- channels proberen te optimaliseren. In de huidige strategie betekent dat al snel snijden in de operationele kosten. Dat leidt echter niet per definitie tot strategisch en competitief voordeel. Optimaliseren wel en daarmee de klant en prospect effectief bereiken, bedienen, loyaliteit en NPS verhogen.

De uitdaging ligt in omgaan met een digitale wereld, economie en onverwachte invloeden die steeds sneller en onverbiddelijker veranderen.

De mensen, niet de technologie, zijn het belangrijkst in het proces van de digitale transitie en flow. Technologie als middel, niet als doel, staat centraal. De manier waarop een organisatie zich manoeuvreert door een wereld waar de inzichten te halen zijn uit data en ken je klant worden steeds belangrijker. En ligt grotendeels bij de mensen die de transformatie moeten analyseren, vormgeven en uitvoeren.

Samen omarmen we de onzekerheid van de toekomst en zorgen we dat we er klaar voor zijn, voordat de verandering voor de deur staat.

De ontwikkeling opkomst en ontwikkelingen van nieuwe digitale channels zorgt voor veranderende behoeften bij consumenten, klanten en relaties. Dat stelt ondernemingen voor een grote uitdaging. Het biedt echter ook kansen om verschillende communicatie-, klantcontact- en bedrijfsprocessen efficiënter, effectiever en winstgevender te laten verlopen.

Vraag jij je ook wel eens af: Hoe je moet beginnen? Het antwoord is: Hier en nu: in de snel veranderende wereld is niet wachten tot de storm voorbij is; het is smart leren communiceren over alle kanalen heen. Altijd en overall met een duidelijke klant centrale strategie, 24/7.

 je hebt altijd dromen en doelen Een digitale flow is niet eenvoudig. Zeker niet bij grote ondernemingen met vaste werkpatronen die niet aansluiten op de eisen van de klant en de gebeurtenissen van nu. Om succesvol te zijn in veranderingsprocessen moet je specialistische kwaliteiten bezitten, diplomaat zijn, kunnen overtuigen en goed luisteren.

In de wereld van de klant worden haar verwachtingen steeds hoger, de doelen van de organisatie zelf moeten realistisch zijn vanuit een eigen focus, waarom en mogelijkheden.

Agile en Snel inspelen op verwachtingen en veranderingen is nu de enige kans in deze economie. Organisaties moeten stappen gaan maken om te beantwoorden aan de verwachtingen en behoeften van de klant of consument en medewerker van nu en snel kunnen inspelen op de veranderende wereld daar buiten. De veranderingen die we meemaken zijn groter met meer impact, dan vroeger.

Van de industriële revolutie (Ford): “je kan elke kleur bestellen, zolang het maar zwart is” naar de de vierde industriële revolutie, die gaat over de samensmelting van de fysieke, digitale en biologische wereld. Morgen start ik op mijn laptop een bedrijf van 12 miljard euro en speel ik direct gemakkelijk in op elke individuele klant behoefte.

📌 Waar ligt jouw uitdaging en wat zijn je vragen? Laten we snel afspreken en kennis delen en elkaar helpen. Bel en deel +31653883964

📌 Wil je nog meer weten? Niets doen en afwachten is geen optie.

[contact-form to=’caspar@eenennul.nl’ subject=’feed back 10_ website’][contact-field label=’Naam’ type=’name’ required=’1’/][contact-field label=’E-mail’ type=’email’ required=’1’/][contact-field label=’Reactie’ type=’textarea’ required=’1’/][/contact-form]

 transmedia

Veel marketeers veronderstellen dat TRANSMEDIA en CROSSMEDIA hetzelfde inhouden. Echter, er is een verschil. Transmedia beschrijft een verhaallijn met behulp van diverse mediaplatforms en social networks. Transmedia bevat een sociaal aspect dat het publiek de mogelijkheid geeft deel uit te maken van de boodschap. Voor veel marketeers is dit een geheel nieuwe en enge beleving omdat zij gewend waren altijd te ‘zenden’.
Crossmedia zet alleen de mediaplatforms en kanalen in om één boodschap over te brengen.  Lees meer hierover _